Tworzenie nazw firm
baza wiedzy

Kampanie reklamowe

„Ponieważ jesteś tego warta”, czyli historia hasła L'Oréal

„Ponieważ jesteś tego warta”, czyli historia hasła L'Oréal

Niemalże każda osoba potrafi przyporządkować hasło reklamowe: „Ponieważ jesteś tego warta” do istniejącego od ponad 100 lat koncernu kosmetycznego L’Oreal. Kto - parafrazując slogan L'Oréal okazał się tego wart, by powierzyć mu opracowanie sygnującego markę hasła?

Dulux „Let’s Colour”, czyli jak bardzo kolorowa może być kampania

Dulux „Let’s Colour”, czyli jak bardzo kolorowa może być kampania

Kampania „Let’s Colour” marki Dulux prowadzona jest na całym świecie. Sprawdź, jak Dulux przekształcił szare, smutne przestrzenie w napełnione wieloma barwami przyjemne miejsca.Prześledź przebieg kampanii w Polsce i wielu innych miastach świata. Zobacz jak marka za pomocą otwarcia się na odbiorców może ociepliła wizerunek nie tylko zmienianych miast, ale również swój własny!

Prawdziwe piękno według Dove

Prawdziwe piękno według Dove

Jak można połączyć kampanię o społecznym charakterze i jednocześnie zwiększyć przychody ze sprzedaży produktów? Prześledź w jaki sposób Dove prowadzi kampanię „Prawdziwe piękno.” Poznaj definicję piękna według Dove.

Rysiek zmienił klan, na lepszy.

Rysiek zmienił klan, na lepszy.

W Internecie rekordy popularności bije spot kampanii społecznej "Mafia dla psa". Sprawdź jak Rysiek z Klanu wrócił do gry! Poznaj kulisy powstawania spotu, twórców filmu oraz efekty jakie przyniosła akcja!

Doda w kampanii Big Star

Doda w kampanii Big Star

Doda - piosenkarka, celebrytka i skandalistka. W 2009 roku została twarzą firmy Big Star. Pozwolono jej również na zaprojektowanie własnej linii ubrań. Czy firma odzieżowa postąpiła właściwie zatrudniając do reklam mało lubianą osobę?

W słusznej sprawie

W słusznej sprawie

Wolność, równość, prowokacja. Czy kontrowersje w kampaniach United Colors Of Benetton mają sens? Dlaczego firma, dystrybująca odzież angażuje się w kampanie pro-społeczne? Czy to dobry pomysł na marketing, czy wykorzystywanie trudnych tematów do reklamy?

Dozwolona manipulacja?

Dozwolona manipulacja?

Nikt się tego nie spodziewał... Było wielkie oczekiwanie na nowy program telewizyjny. Wszyscy przecierali oczy ze zdziwienia - czyli jak hipermarket Lidl podpuścił swoich klientów. Czy skutecznie wpłynęło to na wzbudzenie sympatii i zaufania wobec marki?

Tworzenie nazw firm
Logo dla firmy

Jak zastrzec znak towarowy
Gotowe nazwy dla firm