Tworzenie nazw firm
baza wiedzy

Kampanie reklamowe

ABSOLUT CITIES czyli absolutnie kreatywna kampania

ABSOLUT CITIES czyli absolutnie kreatywna kampania

Kampania „ ABSOLUT CITIES” marki ABSOLUT VODKA wywołała spore poruszenie na rynku i zdecydowanie pozytywnie wpłynęła na wizerunek  marki. Przekonaj się czego dotyczy kampania i gdzie miała ona swój początek.

Strona www KFC

Strona www KFC

Obecnie Internet jest ważnym medium, które pozwala firmie na prezentację swojej oferty,  budowanie wizerunku i komunikację z konsumentem. Dlatego też tworzenie stron www oraz reklama w Internecie stały się nieodłącznym elementem działań promocyjnych.
Zobacz jak do tego tematu podchodzi KFC.

Znaczenie projektu strony internetowej na przykładzie Milki

Znaczenie projektu strony internetowej na przykładzie Milki

W dobie Internetu ważnym składnikiem identyfikacji wizualnej firmy jest jej strona internetowa. Dlatego tak istotne dla przedsiębiorstw myślących o sukcesie na rynku jest  tworzenie stron www. Jak ten fragment strategii promocji marki przygotowała Milka? Sprawdź!

Boskie reklamy, czyli marketing według kościołów.

Boskie reklamy, czyli marketing według kościołów.

Choć w Polsce reklama kościoła dopiero raczkuje, to w takich krajach jak USA jest ona powszechna. Jakby nie patrzeć pod pewnymi względami kościoły można uznać za najstarsze „firmy” w dziejach świata. Artykuł prezentuje w pigułce wybrane przykłady promocji marketingowej prowadzonej przez kościoły. Zapraszam do lektury!

Co ma wspólnego Zombie Boy z DermablendPro?

Co ma wspólnego Zombie Boy z DermablendPro?

"Go Beyond the Cover" to nazwa kampanii reklamowej marki Dermablend Professional, której celem jest promocja specjalistycznych,kryjących kosmetyków do makijażu. Sprawdź jak  Zombie Boy reklamuje produkt! Przekonaj się jak kreatywna i przekonująca może reklama kosmetyków! Nie czekaj- czytaj!

Zręczna reklama, czyli co nieco o kampanii  AT&T.

Zręczna reklama, czyli co nieco o kampanii AT&T.

Sprawdź jak marka AT&T wykorzystała w swoich reklamach bodypainting. Dowiedz się kto jest autorem i pomysłodawcą wykonanych plakatów reklamowych oraz przekonaj się jak pozytywne robią one wrażenie. Nie czekaj- czytaj!

„Ponieważ jesteś tego warta”, czyli historia hasła L'Oréal

„Ponieważ jesteś tego warta”, czyli historia hasła L'Oréal

Niemalże każda osoba potrafi przyporządkować hasło reklamowe: „Ponieważ jesteś tego warta” do istniejącego od ponad 100 lat koncernu kosmetycznego L’Oreal. Kto - parafrazując slogan L'Oréal okazał się tego wart, by powierzyć mu opracowanie sygnującego markę hasła?

Dulux „Let’s Colour”, czyli jak bardzo kolorowa może być kampania

Dulux „Let’s Colour”, czyli jak bardzo kolorowa może być kampania

Kampania „Let’s Colour” marki Dulux prowadzona jest na całym świecie. Sprawdź, jak Dulux przekształcił szare, smutne przestrzenie w napełnione wieloma barwami przyjemne miejsca.Prześledź przebieg kampanii w Polsce i wielu innych miastach świata. Zobacz jak marka za pomocą otwarcia się na odbiorców może ociepliła wizerunek nie tylko zmienianych miast, ale również swój własny!

Prawdziwe piękno według Dove

Prawdziwe piękno według Dove

Jak można połączyć kampanię o społecznym charakterze i jednocześnie zwiększyć przychody ze sprzedaży produktów? Prześledź w jaki sposób Dove prowadzi kampanię „Prawdziwe piękno.” Poznaj definicję piękna według Dove.

Rysiek zmienił klan, na lepszy.

Rysiek zmienił klan, na lepszy.

W Internecie rekordy popularności bije spot kampanii społecznej "Mafia dla psa". Sprawdź jak Rysiek z Klanu wrócił do gry! Poznaj kulisy powstawania spotu, twórców filmu oraz efekty jakie przyniosła akcja!

Doda w kampanii Big Star

Doda w kampanii Big Star

Doda - piosenkarka, celebrytka i skandalistka. W 2009 roku została twarzą firmy Big Star. Pozwolono jej również na zaprojektowanie własnej linii ubrań. Czy firma odzieżowa postąpiła właściwie zatrudniając do reklam mało lubianą osobę?

W słusznej sprawie

W słusznej sprawie

Wolność, równość, prowokacja. Czy kontrowersje w kampaniach United Colors Of Benetton mają sens? Dlaczego firma, dystrybująca odzież angażuje się w kampanie pro-społeczne? Czy to dobry pomysł na marketing, czy wykorzystywanie trudnych tematów do reklamy?

Dozwolona manipulacja?

Dozwolona manipulacja?

Nikt się tego nie spodziewał... Było wielkie oczekiwanie na nowy program telewizyjny. Wszyscy przecierali oczy ze zdziwienia - czyli jak hipermarket Lidl podpuścił swoich klientów. Czy skutecznie wpłynęło to na wzbudzenie sympatii i zaufania wobec marki?

Tworzenie nazw firm
Logo dla firmy

Jak zastrzec znak towarowy
Gotowe nazwy dla firm